21 Mart 2014 Cuma

Kızgın kumlardan serin sulara özlemim...

Selam,
Havalar ısındı güneş kendisini iyiden iyiye hissettirmeye başladı son günlerde. Güneşi görmek ruhuma iyi geliyor, mutlu hissediyorum kendimi her zaman kinden daha fazla.
"Beni bu havalar mahvetti" diyeceğimiz günler yakın. Orhan Veli 'yi anmadan geçemeyeceğim.

BENİ BU HAVALAR MAHVETTİ

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.




Cemrelerin tamamı düşmemişken daha ben deniz hayali kurmaya başladım bile.Hafta sonları yüzme havuzuna gidiyorum ama denizin yerini tutmuyor tabi.Neyse karpuz kabuğu denize düşene kadar havuzda takılmaya devam :)
Cumartesi pazarından aldığım şifon kumaşlarla başım dertteydi ama ben onlarla geçinmeyi öğrendim sanırım.Gömlek dikişinde sanırım uygun iğne kullanmadığım için beni bir hayli çileden çıkartmıştı ama hata bendeymiş "kumaşın cinsine uygun iğne" taktiği  ile şifon kumaşlarla barıştım artık. Aztek desen mi desem sofra bezi deseni mi bilemedim.
Güneş dedim,deniz dedim,havuz dedim,kızgın kumlardan serin sulara dedim... anlaşıldığı üzere plaj için bir çalışma yaptım :)
Anvelop plaj elbisesi yaptım.Dikdörtgen bir kumaşın uçlarına askı yaptım üstünü altını kıvırdım hepsi bu.Şöyle doluyorsun al sana plaj elbisesi :)
Tatatataaaamm....işte çalışmam.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder