20 Mart 2014 Perşembe

Puantiyeli Gömlek

Merhaba,
Bakırköy Cumartesi pazarından aldığım kumaşların stoklarını eritme çabam tüm hızıyla devam ediyor.Aldığım kumaşlar arasında en son şifonlar kaldı zaten topu topu 3 tane.Hızımı alamayıp şifon kumaştan bir gömlek dikmeye çalıştım. İnanılmaz zor bir kumaşmış.Benim gibi acemiler bence bu tarz kumaşlardan uzak durmalı! Kesimi,dikişi,iğnesi bir sürü ayrıntıya dikkat edilmesi gerekiyormuş onu anladım. 
Genelde yayınlarımdan da anlaşılacağı gibi aynı tarz elbiselere odaklanmış olduğum görülecektir.Babama diktiğim gömleği saymazsam eğer kendime ilk kez bu tarz bir üst dikmiş oldum.İtiraf etmeliyim ki babam için diktiğim gömlek kalın kışlık kumaştı ve dikimi son derece kolaydı o kadar zorlamadı beni.
Kumaşın rengi lila mı mor mu anlayamadım üzerinde siyah puanlar var.Renge uygun dikiş ipliği bulabilmek için bayağı bir dolaşmam gerekti bende en yakın tonu aldım geldim.Kumaşa uygun düğmelerin seçiminde zorlanmadım.Siyah mı mor mu diye anlık kararsızlık yaşadım ama kumaş üzerinde mor daha hoş oldu sanki.
Gömlek hakkındaki şahsi kanaatim " pek olmadı" gibi daha çok dikmem lazım ki hatalarım sıfıra insin :) Dikiş sırasında ne ara ütü ne de son ütü hak getire :) Ütüsüz haliyle karşınızda.
Sizce nasıl ilk gömlek denemem?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder