10 Nisan 2014 Perşembe

Bir DIY projesi de benden....Ev Aksesuarı...Kapı süsü..

Annem canlı cansız bütün çiçekleri sever. Balkonda canlısı evin içinde de cansızları...yıllardır biriktirir durur cansız çiçekleri.Uzun zamandır gözüme batıyorlardı.Tozunu temizlemek için ya yıkamak yada balkondan silkelemek gerekiyordu her defasında..gereksiz yere iş yükü :)
Onlar için bir güzellik düşündüm.Kapı çelengi  neden olmasınlar!!!
İyi ama altına bir çember lazım.O sorunu da şu şekilde çözdüm.Camı kırılan bir tencere kapağının çemberini, çelik kasasını kullandım.Diğerlerinde de sapı kırılan bir süzgeç işimi gördü :) Çemberlerimi ya kurdele ile yada dikiş dikerken artırdığım kırpık kumaşlarımdan kullandım.İğne ipliksiz olmazdı tabi.Yaprakları, çiçekleri bi güzel kurdeleye,kumaşa diktim.Kapıya asmak için tokmağı kullanabilirsiniz.Annem bizimkini söktüğü için bende uzun şerit kurdele kullandım.Kapıya tutturmak içinde kırılan magnetlerin mıknatıslarını söküp kurdeleye yapıştırdım böylece kapının çelik kısmına tutunmuş oldu.
Birini hemen kapımıza taktım bile diğerleri için uzun şerit kurdele ve mıknatısa ihtiyacım olduğundan şimdilik yarımlar.
İşte görseller:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder