21 Nisan 2014 Pazartesi

Gelin-Görümce için Kalem Etek

Uzun aradan sonra tekrar merhaba,
Bu aralar dikişe pek zaman ayıramıyorum.
Abimin eşinin yani gelinimizin isteğini kıramamış ve kalem etek dikme sözü vermiştim. Ona özel Bakırköy Cumartesi pazarından Siyah eteklik kumaş almıştım. Söz verdi mi yerine getirmem lazım yoksa rahatsızlık duyuyorum vicdanen.O yüzden zor söz veririm genelde :) Neyse haftasonu kesip dikişini tamamladığım kalem etekler karşınızda. Kumaş fazla olunca kendime de diktim. Kısa olan  bana ait.Diz boyunda bıraktım.Uzun sevmiyorum. Gelinimiz tesettürlü olduğu için etek boyunu daha uzun bıraktım.Gerçi bana göre tesettürlü birine bu etek boyu kısa kalır.Onun tercihi.Kalem etekle yürümek zor olur diye düşünüyorum.Kumaş esneme özelliğine sahip bu nedenle sorun olmaz.Aslında arkaya yırtmaç yapsam daha iyi olacaktı ama uğraşmak istemedim çünkü kapalı yırtmaç dikişini henüz kullanmadım.Gelinimiz henüz denemedi eteğini eğer sorun olursa yürürken boyunu kısaltıp kendim kullanırım :) Ona başka dikerim artık.
Millet anneli-kızlı elbiseler dikedursun bana da gelin-görümce dikişi düştü payıma.Benimde yakındır inşallah o günler :)




25 yorum:

  1. gelin görümce güle güle kullanın bakalım:)
    bencede kapalı bir bayanda diz altı etek hiç hoş değil,bana göre demem yalış oldu aslında,dinen uygun değil demek daha uygun..
    sevgilerle tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Rabbim affetsin.Hadi ben günaha giriyorum da ona dikip günaha girmesine sebep oluyorum.Çarpı 2.Allah affetsin yatacak yerim yok.Günahı boynuna diyip çıkayım işin içinden :)

      Sil
  2. Görümcem görmesin :)) Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nispet yapar gibi oldu dimi benimki de :) Sağol canım.

      Sil
  3. İnşallah sizede anneli kızlı dikimler olur hayırlısı ile :D Yakındır dediğinize göre müjde var herhalde :D ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.Kariyer derken hayatı ıskaladım galiba. Aday bile yok ama umudum var :) Beni başına bela edecek birini bulursam niyetim var yani hala herşeye rağmen :) Teşekkür ederim ayrıca.

      Sil
  4. Çok hoş bir etek olmuş. Güle güle giysin gelininiz:)

    YanıtlaSil
  5. takibe aldım, beklerim; http://handannkaleminden-handan.blogspot.com.tr/2014/06/bu-cok-ozel-tak-sizin-olabilir.html

    YanıtlaSil
  6. çok hoş olmuş bayıldım. blogunu takibe aldım banada beklerim. sevgiler:

    YanıtlaSil
  7. http://derytuna.blogspot.com.tr/
    Sizi takibe aldım bize'de beklerim

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuşlar.Siz de gelininiz de güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  9. keske bende dıkıs dıkebılsem ,elinize sağlık ,
    bende beklerım bloguma ,sevgıler

    YanıtlaSil
  10. Güzel bloğunu takipteyim canım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil