6 Nisan 2014 Pazar

İrem Hanım'ın Dikiş Etkinliği

www.kendindik.com sitesinin tatlı sahibesi İrem Hanım bir dikiş etkinliği düzenlemişti. Hiç aklımda yokken bende etkinliğin bir parçası oldum İrem Hanım sayesinde. Etkinlik süresinin sonunu  sabırsızlıkla bekledim ortaya çıkacak sanat eserlerini inanılmaz merak ediyordum çünkü.
Fazla lafa gerek yok.Katılımcılar enfes eserler çıkartmış ortaya.Başta İrem Hanıma ve etkinliğe katılan sevgili hanımlara teşekkür ediyorum.
Heyecanlı çekirgeler Etkinliği için lütfen sizde sayfayı ziyaret edin.Sevgiler

3 yorum:

  1. Merhaba, takipteyim. Bende beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tanıştığımıza memnun oldum.Bende ziyaret ettim ve takipteyim.Sevgiler

      Sil
  2. merhabalar bloğunuzu keşfettim ve takibe aldım bende bloğuma beklerim sevgiyle kalın efenim:)

    YanıtlaSil